EFFEKTIV

Klockan var bara 11 idag och jag hade redan hunnit köpa mer mål från Hartmans, besikta bilen, storhandla till helgen och klippa gräsmattan. Jag var minst sagt effektiv kan man säga och nu får vi ännu plussa på 2 jordgubbs cheescakes som jag gjort. Kvällen bjuder på skoj med Pamppu, vad vet vi inte riktigt ennu men det lär visa sig.

Idag när jag tittade till Amelina som sov i vagnen sov hon inte alls, hon låg och åt en räkning. Jag hade av misstag lagt en räkning åvanför hennes täcke men under myggnätet så den låg hon och smaskade på. De som känner mig väl vet nu att hon inte hade ätit upp hela räkningen fastän jag kanske fick det att låta så. Nu skall jag fortsätta, uppdaterar kanske mer senare skall försöka en sväng till till bygget och se hur det går så kan jag rapportera. De kom iaf. med plåttaket idag.

Inga kommentarer: