RULLARULLA

Hade en skön avslutning på veckan, jag och Pammen var nämligen och åkte rullskridskor. Vi åkte till strandis på glass fastän det hade hunnit bli lite svalt. Vi föll inte en enda gång men Pammen var rädd i nerförsbackarna så hon bromsade och jag skulle inte ha blivit förvånad om vi blivit omkörta av en snigel plus att vi hade med extra skor så hon kunde promenera ner, men det behövdes inte (som tur).


Hennes snygga blogg och troligen kommande bilder hittar ni här. Och ps. Jag gillar din nya bloggdesign!


Vet nån annars varifrån man kan köpa sånadär till lägga typ runt köksskåpshandtagen så Amelina inte får upp dem i ett huj och klämmer fingrarna? Synd att jag inte vet vad de heter eller hur man skall förklara dem.

2 kommentarer:

Pamela sa...

fiint skrivet vännen :D gillar dedär me snigeln. å bra du gillar min nya bloggdesign. puss

Mia sa...

tack bruden! :)))