GARAGET

Många är glada över hettan och vissa tycker det är för varmt, själv hör jag ju såklart till dem som gillar läget och använder kläder efter vädret, alltså inte speciellt mycket, och varför klaga då det är sommar? Amelina kör samma stil. Hon är busigare än vanligt och man får passa upp henne hela tiden, ena stunden har man ugnsplattan på sexan och efter en stund funderar man varför inget händer och när man kollar är den på tvåan, någon ändrar visst. När jag steg upp från stolen i köket för att dricka mjölk var den i hennes rum efter en stund, hon går iväg med stolar kors och tvärs. Borde kanske skaffa en gå-vagn?


 Här till vänster svänger man in till slotttet, och mittemot är hästöskata.

 Garaget, och ja, en Volvo.Förresten är det väl inte ett garage utan ett biltak!?




 Hamnen nere vid slottet TIDIGT en morgon tror jag, bilden tagit för så länge sen.



Jag som håller på övar att cykla med Timmen, det gick förvånansvärt bra! Sori, men nu skall jag hoppa i duschen och sedan gå och lägga mig. Det blir en lång dag imorgon med jobb från klockan 6 och sedan kommer lyftkranen redan imorgon och lyfter upp taket. SPÄNNANDE

Inga kommentarer: