TAK


Nu kanske ni tänkte nåt i stil med "oj va gör dom me taket på grunden" eller "vad lågt hus". Men som jag tidigare nämnde så bygger vi taket på grunden och lyfter sedan upp det med en lyftkran på samma gång vi buckar upp väggarna, så vi har läget helt under kontroll. Såhär långt är vi iaf. nu.



Amelina i vagnen, hon diggar att kolla ut genom vädringsluckan... haha

Idag har jag solat, simmat och åkt båt. Har även varvat strandcamping två gånger, tyvärr har jag båda gångerna visat mig i dåliga kläd val. På dagen hade jag endast underkläder tills jag kom på att SHIT, ja glömd o lägg på mig toppen, som tur hadd ja me den. Men va sku ja minnas när ja kom strax från villan med båt? Nu ikväll var det riktigt droppen, se bild, men till mitt försvar: den är tunn och sval vilket är bra mot min sjuka hud som utsatts för mycket sol idag. tyvärr är den aning genomskinlig. Nu skall jag vänta på sambon som just nu är och möter en kompis från Jakobstad, de cyklar mot varandra. Undrar vem som kom på den idén?

TUMMEN NER FÖR TRÖJAN

Inga kommentarer: