ÄREVARV

Idag var jag och Jasmine och cyklade runt Risöhäll. På ditvägen var vi så glada och tyckte att det gick så lätt och var så kul, kanske för att vi hade medvind då. På tillbakavägen var det motvind och helt andra bullar. Kanske vi inte var så bra ändå, och jag som alltid varit dålig på att cykla.

Jag ser fram emot en het, ledig morgondag och skall börja förbereda mig för den redan nu. Vi startar klockan 8, så solar jag ända tills jag är sönder solad. Oftast blir jag trött runt en 11 och hoppas att solen skall gå i moln så jag får göra nånting annat än att sitta i solen. Amelina och jag är ute alltså, dock Amelina i skuggan och jag i solen, det blir en aning mycket flyttas då när man måste se till så att Amelina är i skugga och jag i solen. Sedan sover hon ju två turer och då steker jag helt.

Inga kommentarer: