BOOK

Igår kollade jag på Ikea home-planner och kom än en gång fram till att de inte kan ha så breda kökslådor som vi skall ha, surt. De som vi har planerat är ca. 1meter och vi hade tänkt kolla kök från Ikea, och inte vill man ju planera om hela köket heller pga. det. Så nu skall vi beställa tid till Hartman men inrednings-planerings-gumman och köksgubben och se vad vi kommer fram till. Ps. Igår lagade jag och Pamppu världens godaste glass, den innehöll: vaniljglass mixat med dominokex och sedan lag vi på jordgubbssylt, strössel och chokladsås. NAM!! 

Nu har jag för kanske första gången på några år varit till bibban (den som finns i jobbet) och lånat hem två böcker:
det skall stå inred



Som ni kanske märker är jag ingen bokmal och kan inte läsa böcker med lång text eller böcker som har en handling, isf. måste jag läsa lite början och sedan slutet för annars blir det för spännande. Men dessa är ju mer fakta och tips böcker så det skall väl gå?

Inga kommentarer: