VILL HA

I höst kommer vi att köpa nya utemöbler till slottet och hoppas på ordentlig REA, och jag vet exakt vad jag vill ha. Tyvärr är det två möblemang det är frågan om, jag vet bara inte vilka som är bäst, man kan väl inte ha båda!? Vet inte just vilken dessa färger men jag tog bara några från Google, eller "gigli" mena ja.

 Dessa bara att för 6 personer. Här kan man äta, dricka, umgås och fast sola och praktisk på alla sätt och vis. Men mysig? Jag vet inte, mera stel än mitt andra förslag:
Dethär är mysigt och ganska chill, här skulle man kunna sitta halva natten och hela dagen och fortfarande ha det bekvämt, typ. Men äta? Kan bli en aning problematiskt, man vill ju inte ha maten i famnen heller. Men just en sånhär med 2 stolar 1 och soffa skulle vara sopä-snyggt!

Nån som har något av dessa alternativ eller bara annars har några åsikter angående dem? Hiss eller diss?

2 kommentarer:

Annika sa...

Skitsnygga! är också ett fan av rottingmöbler, men sen vet jag inte hur länge de vita dynorna skulle vara vita ;)

Mia sa...

Jo sant, så vita för oss skulle nog inte vara ett bra alternativ. Det är ju inte lika snyggt sen när de har en massa smuts på sig.. :P