BLAHABA

Hemkommen efter kvällsskifte och pigg till tusen eftersom det var nån som lagt extra "kaffegryn" i kvällskaffet så det var starkt som tusan! Så nu kommer det säkert att ta en evighet innan jag somnar. Annars så går det bra i jobbet, men jag väntar nog tills jag får gå ner till 50%, men två veckor framöver jobbar jag mer än så. Men två veckor är ju ingenting egentligen, jag fick ju till och med äran att jobba morgonskifte på midsommardagen. Men ärligt talat så bryr jag mig inte, då får man ju med gott samvete lägga sig tidigt eftersom det säkert kommer att vara full rulle i jobb. Nu har jag inte mycket nytt att komma med så jag tror jag avrundar här, förresten påbörjades min vaccinering mot B-hepatit idag så jag vill inte överanstränga armen. Alltid kan man hitta nånting att skylla på så den egna latheten inte kommer fram.

2 kommentarer:

äms sa...

vafö ska du vaccas mot b? :S

Mia sa...

Ja måst från jobbet då de kan kom folk me de dit, så ja e ju INT smittad om du tänkt de :D hihi