HUMLAN

måste bara skriva ner en konversation som jag, sambon och en av hans kompisar hade.

D: alltså tänk att int få sova me naan föri man e gift
J: Ja alltså he sku ju nog va hemskt he
Jag: Huså?
Båda: Men tänk nu, alltså ...
Jag: Men när man sover så sover man ju
Båda i kör: Neeee, he gör man ju int ...

Men jag håller fortfarande fast vid att om man sover så sover man, allt annat är en annan sak och jag antar att det var det dom menade. 
Ikväll har jag och humlan v målat de bräder som är huset på ena sidan och tio på marken, det är ju mycket lättare att måla dem nu när taket ännu är på marken så man inte måste klättra på stegar sen, för jag kan säga att det lugnt räckte med att stå på den höjd som är nu. Jag är rädd för hur vårt målande kommer att sluta för för varje gång blir vi mindre och mindre försiktiga och idag slutade det med att vi målade varandra i ansiktet och typ försökte måla varandra, men det var kul! Ni kan spana efter bilder på humlans blogg!


Inga kommentarer: