UPPDATERING

Hej och förlåt att jag inte skrivit på ett tag, jag brukar ju försöka skriva ett inlägg om dagen men jag har haft morgonskifte dehär senaste 2 dagarna (utom idag) och utöver det har jag umgåtts med familjen, kalasat och träffat vänner. Så de så. Nu känner jag visst att jag imorgon inleder min femte jobbdag, huvudet värker och jag är trött i kroppen. En vecka till bara så får jag gå ner till 50%, puh. Annars är allt som vanligt här förutom att Amelina sov endast 40 minuter idag på hela dagen, vad som var fel vet jag inte. Äh, slänger in några bilder så de tar upp lite utrymme!



 Vi jobbar på taket som fortfarande står på marken och vi har kommit så långt att de idag började lägga penel på gaveln (märktes det att jag frågade sambon strax innan vad de gjort och skrev vad han sa?) Jo, själv vet jag inte vad det innebär eftersom jag inte hunnit dit idag men jag låtsas ju hålla er uppdaterade iaf.

ÄLSKLING!!

3 kommentarer:

Pamela sa...

ÅÅH VA LAngt ni ha komi:) man böri ju si ett he ett hus nu :D he går ju raskt framåt vännen. å va du e dukti som ha orka jobba, en viko gar no snabbt! miss ju frändin min. <3<3<3 från en hemlig beundrare. Tips: en jävel på att göra korsord och gillar dajmglass? who can it be? du får en chans bara

Pamela sa...

oj fan ja va ju inlogga :P

Mia sa...

HAHAHAHA. Ja sku nog ha gissa på dej o turkken ;) <3