PELLER???

Hemkommen efter en kväll med Humlan, vi har ätit kanawrap, druckit kaffe och vaktat en 50plussares spelautomat i något som kändes som en evighet, jag rörde inte automaten fastän det fans pengar inladdade. Pammen skötte spelandet på sin egen automat, inget mer om det nu hehe. Här spelas det ännu NHL för fulla muggar. Själv hann jag inte till bygget flera gånger, vädret var tråkigt plus att jag hade annat, men IMORGON lovar jag ngt nytt.
Har just förklarat en grej för min vän Blubben som fixar sin nya blogg via Facebook och såhär löd chatten (jag tyckte själv att det var så himla kul)

Mia: men vill du som ha en lista me bloggar du läser eller?
Blubben: jo ja vill ha en lisa me bloggar ja läsare, precis !
Mia: e du full`? :D:D
Blubben: lista int lisa :D:D
Mia: du skriver så konstit :D:D
Blubben: ne ja e int de ;);) !ja skrivar så snabbt o så er ja trött :P:P
Mia: lids me bloggar ja läsare :D:D
okej nåmen har du blogspot?
Blubben: hmm ? nää typ :peller ?!
Mia: tryck på design isf. va e de fö nå?
Blubben: ne ja vet ;);) jess o sen ?
Mia: peller, heter de du skriver blogg på de??
Blubben: peller ? nää de e blogger !
Mia: MEN VA SKRIVER DU PELLER FÖR DÅ?
Blubben: de e smile :P:P och sen ELLLER !?
hahaha
 Mia: hahahaah jävla klant blubben HAHAHAHHAHA

GLAD MIDSOMMAR ALLA!

6 kommentarer:

Pamela sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA :D:D:D:D:D

Elin sa...

Hahah, peller ;)

Mia sa...

HAHAHAHAHAHAHAH

Anonym sa...

:D <3 åååååååååh ni e för bäst. Klanttisar <3

Anonym sa...

...å de va jag Jassi som skrev dendär förra komentaren ;)

Mia sa...

<3<3