TRATTEN

Hunden mår mycket bättre redan idag efter gårdagens operation, men stackarn måste ha en tratt runt huvudet i en vecka. Han slipper ju inte åt nånting, svårt att äta, dricka och framför allt gå utan att gå i något. Hoppas denhär veckan går snabbt. Annars är han som vanligt, förutom att han skulle vilja ut hela tiden men det får han ju inte förrän på 2 dagar. Klart han får uträtta sina behov men inga promenader, när han kommer ut sitter han ner med nosen i vädret och bara doftar. Jag kan inte hjälpa att tycka så synd om honom som det skulle vara jag själv. Försöker trösta mig själv med att det var bra att vi åkte dit och att de ändå framdels skulle ha behövt ta bort påsen. Det blev en lite större operation eftersom de inte bara tog bort nötterna utan hela påsen (hur man nu skall förklara), men hon sa att det behövdes för han hade något där som måste bort. Jag hade lite svårt att tyda språket.


Måste ju skriva som alla andra att det är ett himla bra väder idag, men jag har inte hjärta att gå ut med Amelina och vagnen utan att ta med Timmen, stackarn skulle väl dö inombords om han måste sitta inne när vi andra är ute. Får vänta med promenaden tills sambon är hemma från jobbet.Annars skulle jag ju ha med kameran igår när det var så fint väder. Men ojdå så fin natur, NOT, allt var brunt och grått, utom himlen. kanske jag lägger upp de få bilder jag fick.

Inga kommentarer: