SHOPPING

 Amelina var hos min mamma så länge jag och sambon åkte in till Kokkola för lite shopping. Här kommer lite bidler på vad vi hittade:


Denhär jackan vet jag inte om är snygg eller ens fin men den var så supä billig att jag måste köpa den, man kan ju alltid ha den här hemma bara annars. Måste prov-gå den först för att se om den ens är bekväm. Men som sagt, den var billig = fynd!
 En helt basic topp som jag har hur många som helst av men man kan ju inte få för många av den, just den färgen har jag inte, från JC. Och en vanlig tröja från Gina. Impulsköp i allra högsta grad, hehe.

Peak Performance, denna var så härlig. ett måste till sommaren!

Sambon kunde ju inte komma hem tomhänt han heller såklart så åt honom köpte vi en boomerang huppari  och en vanlig stickad från JC.

KACHING

Inga kommentarer: