SOMMARBILDER

Usch nu är jag ganska rejält snuvig, skitskitskit, kunde inte komma på värre tillfälle denhär förkylningen. Men anyways så skall jag tvinga mig på en kort länk imorgon, bara så jag kommer igång. Måste ju såklart se vad kroppen säger men försöka duger alltid.

Kollade på Pammens blogg att hon hittat en gammal sommarbild så jag sökte lite själv och fann en från sommaren 2007, jag var alltså 16:


 Ojdå, det hände visst nånting med ögonbrynen, haha.


början på sommaren 2008, skolavslutning och vappen rättare sagt.


2009 fanns det också bilder från:








 Då fick vi Nelli, så liten o söt. SJälv hade jag hårförlängning.



 Och nu, bilder som jag aldrig trodde jag skulle publicera, bilder från förra sommaren (HAHAHAHA), ibland när man ser sig själv kan man inget annat än skratta men låt mig förklara: Jag är gravid. Gick upp ca8kg under graviditeten sedan första rådgivningsbesöket (Sen hade jag ju gått upp lite innan också, UUUPS! Men det är förlåtet) och har nu gått ner åtminstone 15. Så jag vågar visa dessa bilder, hoppas ni skrattar med mig och inte åt mig: (HAHAHAHA)

ser ja ens smal ut om ja gör såhär? (dea ser också skojig ut men det ÄR JAG SOM ÄR I CENTRUM OCH D ÄR ÄNDÅ NÖJD)

oj shit ja slipper int rikti fram för magen e i vägen



Igår var vi ju som sagt och fyllde i alla papper till bygglovet, så nu skall bara situationsplanen göras klar och sen får kommunen ge oss grönt. Och då börjar det. Som nån kanske såg på Facebook så satt gentlemännen (byggherren och Dea) i mjuka fåtöljer och jag fick sitta på en trä pall utan ryggstöd. Byggherren är förlåten eftersom han är utan dam, värre är det med sambon. Jag kan säga att jag var inte glad när vi kom hem, kul att sitta på den i två hela timmar. Jag är säker på att det inte kommer att hända igen, det är samma som att jag skulle bära alla kassar när vi handlat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haaaahaaa den me ögonbrynen va bra :D min fösvann å runt 15 å 16 år :P hahaha. di e ju int precis tjockare nu helde men na liti mejr ha ja ju :D Tydligen va he trendigt ti ha streke som ögonbryne :P ja får somarfeeelis maja <3 puss åv pammen

Mia sa...

Haha, nå min e ju lite störr nu, men ja hadd ju typ inga jag så :DDDD Ja de ska nog bli så myki feelis i sommar vännen! <3