KÖK

Vilken härlig dag! Jag har tillbringat mesta tiden utomhus (nåja, nästan iaf.) Jag har hunnit vara på hela 3 promenader med syster o. co.* familjen*2, och mamma och timmen. I eftermiddag åt vi mellanmålet utomhus på verandan eftersom det just var så vackert väder. Sen har vi också ringt till den som vi trodde skulle planera köket vårt, men det visade sig att han inte skulle hinna förrän i mitten på maj! Det är ju lite sent ändå, så nu måste vi ha någon annan att planera. Någon som vet nån bra köksplanerare? Och utöver detta har jag hunnit vara på eget ärende till stan. Så jag är väldigt nöjd med hur mycket jag har hunnit.


  så ni vet i fortsättningen så:
*till kompaniet räknas Sofi, Vilda och Amelina
*2 Dea, Amelina och Timmen

Nu måste jag surfa vidare och se om jag får några ideér till slottet vårt, idag är jag inne på köket. to be continued

2 kommentarer:

Mimmi sa...

om do bara vill "leik" me idéer över ho köki kan si ut, kan do jo test IKEA's köksplanerare.. he e rolit åtminstoni :)

Mia sa...

jo ja har nog pröva :))