KRÄFTAN

Godkväll. Idag ser jag ut som en kräfta i facet, har nämligen följt solen så mycket jag hunnit och nu är jag RÖD. Haha, plus att jag ser ut som en man: buskiga ögonbryn, o-sminkad och håret bakåtslickat. Skall försöka vara i solen så mycket jag bara kan/hinner i sommar så jag blir fort brun, det gillar jag!

Timmen är lite sliten fortfarande, men han blir ändå lika glad om någon kommer och gillar att vara utomhus. Han var med en stund när jag solade idag och tyckte det var jättekul. Han var lite orolig inatt men jag trodde det skulle vara mycket värre. 

Imorgon skall vi och planera köket, inte färgerna utan var allting skall vara. Ugnen har vi ingen plats för, eller den var under fönstret på ritningen men det vill jag inte ha om man tänker på hur mycket smuts det kommer från den. Fönstret skulle ju vara smutsigt med det samma då och jag gillar inte att tvätta fönster SÅ mycket. Plus att när vi sa att de skulle flytta på den lag de den rakt till höger från dörrhålet. Lite på fel ställe tycker jag, inte vill man ju att någon ska komma in i köket rakt vid ugnen om man lagar mat. Nå, imorgon får vi ju klart hu det skall vara. Vid Hartmans hade de så många köksplaneringar att göra så vi fick beställa tid till Topi Keittiöt.

OBS! Dethär inlägget är riktat till Pammen och hennes blogg hittar ni HÄR. Nu skall jag söka lite hus-inspiration sålänge jag väntar på att sambo med kompis skall sluta spela NHL.

Inga kommentarer: