SCHHHHH

Ups. Nu känner jag som så att jag borde sitta tyst nånstans för jag skulle mycket bra kunna uttala mig om massa saker jag inte har en aning om, t.ex. politik. Jag fattar ingenting av varken politik, riksdagsval eller ens riksdag, så vi måste lämna det så tills vidare. Sen har jag många andra åsikter och funderingar om annat som folk gör och hur man beter sig men det passar heller inte in hit. Så varför jag skrev detta vet jag inte, kanske för att jag en dag inte orkar hålla mig längre och slutligen spränger och kläcker ur mig massa åsikter så fel personer tar åt sig. Den som lever får se. Allt passar inte att skriva.

Till något annat...
Solen skiner som den skulle ha betalt och det finns knappt någon snö kvar. Amelina sover sin förmiddagstur och jag skulle inte vilja annat än ut nu när det är så fint. Jag skulle till och med ha lust att ta med mig kameran. Men jag får snällt vänta och se om jag ens hinner, vi har ju tid med Tim till veterinären till två, och innan dess skall jag hinna till Musti&Mirri och fått bilen tankad. Sen har jag ju en aning svårt att bedöma tiden, hur länge något tar och farmför allt att hitta rätt. Ni vet, komma till Sundby när jag skall till Bennäs. Sånt har vi ju sett hända.  haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

de ända du behöver veta om politik är att hata sannfinländaran. dehär är deras senste uttalande: "Turpiin vain jokaiselle lapsista vanhuksiin, jos uskaltavat puhua ruotsia päiväkodeissa, kouluissa, jalkapallokentällä, jääkiekkokaukalossa, dementikkolaitoksissa ja kaupungin virastoissa. (Heikki Tala, PerSujen kansanedustajaehdokas 2011)"

typ "de e ok att misshandla barn, äldre osv osv om de talar svenska.

FUCK THEM!!! Hur ska vi kunna låta våra barn växa upp i ett land där de är tvugna att känna sig som invandrare i sitt eget hemland? // Ida-mari

Mia sa...

Låter för sjukt för att vara sant, idioter!