PLUS OCH MINUS

Detta har varit lite av en otursdag, har iaf. fått två STORA minus för denhär dagen:

Minus 1: Jag for till rådgivningen med Amelina, när jag kom dit frågade en tant vid anmälningen har ni tid idag? tror ja inte.. Så det visade sig att vi (jag) hade missat dagen helt. Vi hade tid i måndags egentligen, så vi missade den. Fick pånytt om två veckor igen så då skall jag minsann pricka rätt.
Minus 2: Jag dränkte min telefon i mjölk (igen, det gjorde jag med den förra också). Sedan oktober har jag förstört 2 telefoner genom att ha dränkt dem, och alltid i mjölk. Har även tappat en telefon i wc;n och en på gatan. Jag har otur med dem. 

Men jag måste ju berätta om mina plus också, visst har det hänt bra saker också men det är ju som de dåliga tar över eftersom det alltid skall hända MIG och min jävla otur med telefoner, fattar inte. Hursomhelst:

Plus 1: sambon orkar med mig och mina telefon-dilemman och visade att han tror jag klarar av att ha en ny längre och köpte en ny till mig. Fick en Nokia C3-00, TACK!!!!!! efter många om och men valde jag rosa, fanns även lila, svart och grön, men jag tänkte att dendär gröna färgen inte skulle passa med mitt nagellack så jag fick ta rosa and i like it! Denhär telefonen skall jag behandla försiktigt, amen.

PINK !!


Plus 2: Har träffat Jasmine idag på eftermiddagen, kaffat med Linda vid Netti och stötte på Pammen i F:näs när jag äntligen fick ta en promenad med hunden.

Plus 3: Vi var till Topi kök och började planera köket. Hon var jättebra hon som planerar, frågade och antecknade ner vad vi har för djur, hur vi själva tänkt det, vem av oss som är mest i köket, om vi är båda på samma gång, om vi bakar mycket osv. Det märktes att hon tog nog sin uppgift på allvar! Om två veckor får vi se en 3D version av planeringen och om den är bra så tar vi den. Det viktigaste är att det är praktiskt och rymligt. Hon tyckte även hon (som jag) att det är en aning svårt att planera vårt kök.

PS. Nån dag skall jag (kanske) visa min tatuering här på bloggen, men inte alltid man kommer ihåg att lägga hit nånting man inte ser själv.

4 kommentarer:

Ett minne sa...

Vad fin phone du fick :)

Mia sa...

YEEES I LIKE IT :)

Anonym sa...

nemen jisses ja ha ju helt glömt bort att du ha vari å laga tatuering då int du ha prata om den nå. i moro måst du viis. de va kul att se dig dig idag :) vi hörs i moron <3 ffrån pammn

Mia sa...

DE VA KUL O VA ME DEJ. FFRÅN MIA <3