SMARKET

Var just och kollade till Larsmos nya affär och blev helt paff över hur mycket alkohol där fanns, en hel låååång hylla och även vin med lägre alkoholhalt, häpnande med tanke på att det faktiskt är Larsmo vi snackar. Var dit med mamma som kollat in affären 2 gånger tidigare idag så jag hade min egen guide, SI VA MYCKET OST, PÅLÄGG HELA VÄGGEN, osv. helt i extas! Men måste ju erkänna att det fanns allt som man kan behöva. Tidigare var jag på kaffe till Josses, det var på tiden PLUS att jag fick en jättegod glass-röra, typ!

Nu är det bara att möta helgen som är planerad fullt ut. Men jag har bara ett måste och det är att träffa Pamela som kommer hem från Vasa! Och ja, sambon har ju lovat att vi skall fara till Kokkola och att jag skall nya kläder, lyxigt värre! Jag har nästan bestämt mig för att jag vill ha en randig tröja och en ny peak performance, tröja... sen skulle jag ju behöva ett par leggings också, det gäller ju att ta tillfället i akt när man en gång får! Nu skall jag söka lite vardagsrums-ideér!

Inga kommentarer: