HAHAHAHAH

Godkväll och glad påsk till er. Själv sitter jag och äter upp påsk häxornas godis eftersom jag tänker att det kanske inte kommer så många (UUPS), borde kanske spara några. Mitt humör är på topp eftersom jag haft besök av Pammen och Jasmine och sedan tittade även Madeleine in en sväng. Vi kom fram till så mycket positivt som man annars inte tänker på, som hur bra vi har det och vad man kan vara missnöjd och arg för småsaker. T.ex. när jag var stressad på att min telefon gick sönder istället för att tänka på att vara glad för att jag fick en ny som var hundra gånger bättre (vilket jag ju nog såklart var). Sambon är hos en kompis och kör ett NHL. När han kommer hem kommer jag INTE att släppa honom med blicken eftersom vi varit hemma på så olika tider denna vecka, eller om jag skall vara ärlig är det väl jag som haft nånting på schemat varje kväll? Nåja, det är nu ingenting att klaga på heller man har ju hela livet framför sig. vänner gör livet glatt, gonatt. Och eftersom de rimma får ja tio pluspoäng!! Bara för att jag är så himla glad skulle jag mycket gärna vilja lägga en smilis hit men det är inte min stil. Oj, nu kom jag ännu på ett bra skämt men eftersom jag som sagt är ensam hemma har jag ingen att ta det med så får fixa det själv. (skämtet är bäst att ta med Erica)

Jag: Vill du ha mera godis
Jag: Jo, jättegärna (jätte-hjärnaKLICKKLICK) När man säger jättegärna skall man lägga händerna över huvudet så hjärnan blir stor. Nej ursäkta min humor, faktiskt.... Det är en sak man måste SE, och ha lite dålig humor för att förstå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAH JA FATTA TILLOME DITT SKÄMT. mesama tillome :) PAMMEN

Mia sa...

int så konstigt, pammen vaför ere int na lööve på trääääää?