KÖKSSKÅP

Jag har aldrig velat ha vita kökskåp, dels för att det syns smuts på en gång på dem och dels för att jag gillar mörkare färger mer. Jag vill ju ändå inte ha så mörk som svart, och absolut inte piano-svart/vitt. Visst syns fläckar på mörkt också, men jag tror ändå att mörk är bättre. Vi kommer troligen att ta ett kök i grått och vitt, hittade ju såklart inget på google men det kommer upp med tiden då jag hittar. 20e denhär månaden har vi bokat tid med en köksplanerare vid Topi keittiö. För vi behöver verkligen hjälp med var vi ska ha diskhon och ugnen, det finns så många lösningar och själv har man ju ingen aning vad som är bäst och mest praktiskt. För tillfället kan vi inte göra så mycket, nästa vecka skall vi och fylla i några papper med byggherren så tills det står allt still. Säkert intressant information för er läsare, synd!

Inga kommentarer: