I'VE BEEN BETTER

Som ni ser på min header så är det ganska tomt, samma fenomen är i mitt huvud. Känns som att jag inte har nånting att blogga om, inget som jag själv finner intressant iaf. Visst kan jag skriva att jag har rosa strumpor, fått fräknar och diskat men vem bryr sig? Bygget står stilla och vardagen med Amelina är som annars. Ingenting speciellt tycker jag. Och inte vill jag fota nåt träd eller liknande åt er heller, plus att jag inte har shoppat nånting. Vad skall man liksom skriva om när jag inte vill skriva nånting ointressant eller opassande? 

NP: Lady Gaga - Judas
Brad Paisley - I've been better







 Nu har jag lekt lite med Timmen och skall väl stirra på denhär skit-skärmen tills sambon kommer hem från jobb.  Vi hoppas på en bättre morgondag med mer inspiration.

PS. Jag är fortfarande snål på sushi.

Inga kommentarer: