A WINNER IS A LOSER WHO NEVER GAVE UP

Och tack för en trevlig helg!

Själv måste jag skryta med att JAG var till bygget IMORSE, imorse är en timme från att man vaknar och inte klockan 7 när man haft klockan på väckning. Hursomhelst så grundmålade jag köket. Så nu skall det spacklas över några misstag och målas två gånger till och sedan är det bara hjälpköket kvar att måla. Att måla och spackla är visst ett evighetsprojekt, men om chefen (jag) säger att det inte skall vara tapeter överallt så skall det inte. 

Här kommer bilder på grejerna jag köpt från inredningspartyt!

Man kan ha ljus på dem, såklart skall vi inte ha dem på denna minimala hylla men jag måste ju ställa upp dem nånstans

servetthållare med ordspråk på

kuddöverdrag gånger två


Jag har en HEMSK ovana, jag gäspar allt som oftast. Speciellt mycket om jag är nervös eller är uttråkad! JÄTTE PINSAMT OCH JÄTTE OFÖRSKÄMT! Nu skall jag se på Desperate Housewives och PS. jag var ut och äta till O'learys igår hihihihih!

Inga kommentarer: