TAPET

Amelinas arm ser mycket bättre ut redan nu och läkaren sa att han tror inte att det kommer ngt ärr, tur! Vi är till sjukhuset och byter bandage varje dag och de två senaste besöken har hon inte ens gråtit, de gav henne betyget 10 plus och ½ för att hon var så duktig. Ja, jag måste få skryta lite på henne, men såklart är hon ju duktig för mig fastän hon skulle gråta sig genom hela besöket. 

Denhär veckan skall det kaklas vid bygget, så snart börjar det se riktigt färdigt ut. Vi följer tidsplanen ganska bra, men det beror på när köksskåpen kommer om vi hinner in i planerad tid eller inte. 

Här är den omdiskuterade tapeten som jag gillade och hur jag än sökte hittade jag inget som passade lika bra. Ni förstår sen när ni ser tapeten som skall matchas med denna mellan köksskåpen. Och som jag redan vet så smakar det så kostar det och dyrt är ofta bättre än billigt. Jag menar, dedär tapet fynden jag hittade på yourdecoshop som kostade 55.90 för hela fototapeten var av värdelös kvalité. Om nån tänkt beställa därifrån och har hittat så skulle jag ge som råd att köp istället den för nånting på 100e (fortfarande samma bild alltså), den är troligen mycket lättare att få upp!

APSOLUTA FAVORITEN


känns färdigt?

Inga kommentarer: