NYTTNYTT

Idag åkte jag in till stan för att köpa en vinterhalare till Amelina, såklart hittade jag en. Och såklart hittade jag en vinterjacka som jag bara måste ha. Jackan jag köpte ifjol gick sönder redan då så jag behövde ändå en ny så lika bra att köpa i tid när jag ändå hittade en som jag gillade super mycket. Och faktiskt, har flera gånger tänkt idag att oj vad jag tycker om denhär jackan, passar till alla tillfällen! Och aldrig trodde jag att jag skulle hitta en jacka vid Prisma! Sambon erbjöd sig att betala jackan som en födelsedagspresent, jo man tackar! Ursäkta den dåliga bildkvalitén och joggingbyxorna... och det andra.



 Didrikson, 249euro, Prisma

Och denna åt Amelina, hon kunde tyvärr inte stå modell för hon sov men hon fick också ett par rosa vinterskor.


Didrikson, 139 euro, Prisma

Sen hade jag också en kul grej med mitt bakkort, jag kan tydligen inte lyfta hur stora summor på en dag, så efter dethär kalaset och lite mat så sa mitt bankkort STOP när jag skulle köpa en frezza vid strandis med Made. Typiskt, som tur var hade hon inte överskridigt sina dagliga euron och betalade åt mig, haha. THENX

3 kommentarer:

Unknown sa...

Bra märk ;)

yasmine sa...

oj didrikson jackor är så snygga! ångrar att jag inte köpte förra året när jag hade euron att spendera :D

Annika sa...

Nåå, de kom jag på när vi handlade hela köket för några tusingar vid Ikea. Mitt i kön står jag och tänker, oh shit, jag kan knappast lyfta så där mycket. true true. Gissa om jag kände mig dum!
som tur ordnade det sig. :)

Du kan ju ändra summan på nätbanken :)