ETT TIPS

Om ni får en sånhär bok från kommunkansliet när ni skall bygga hus; så för allt i världen, fyll i den i jämn takt så inte allt sparas till slutet när ni skall vara in om 2 månader. Inte sagt att man minns när man gjorde vad osv.. shit.

Om ni undrar varför jag ser så glad ut fastän jag borde se sur ut har det att göra med mitt lilla missförstånd angående dethär:

Jag hade ingen aning när dethär paketet gick ut och hade sparat det tills nån annan skulle slänga det eller berätta för mig när det blev gammalt. 2006 och 2007 var uteslutet. Jag visste att det blivit lagat 08 07, men 06 16 07 fattade jag ingenting av. Vilken månad är 16e i ordningen och de kan väl inte mena 2016? Fick slutligen ett svar efter att ha publicerat det på facebook, 16 07 var bäst före dagen, dags att slänga tyckte de. Okej. Kände mig en aning överbesegrad. 06an i mitten skulle man strunta i, varför är det där då? Pöh

Inga kommentarer: