MÖBLER

Gårkvällens inlägg skrevs av sambon. Själv låg jag på soffan med benen i vädret och berättade punkt för punkt vad han skulle skriva och hur han skulle fixa fonten. Ändå är rubriken med liten text och Amelina värkade gilla tapeterna istället för verkade. Hursomhelst så fick han de ändå skrivet och in bilderna på rätta platserna.

På tisdag skall vi och beställa soffor och köksbord. Vi har redan hittat en soffa och hade visst samma smak som sambons föräldrar för vi märkte idag till vår förvåning att de har likadana, HUPSIS! Så det blir troligen denhär soffgruppen, också skall vi köpa sånahär stolar till bardisken. Köksbordet är ännu inte bestämt, inte heller fåtöljerna till datarummet/spelrummet. Ja, sambon har ju en hobby som heter NHL (blä), och jag vill inte att det skall spelas i vardagsrummet var jag kommer att se på TV så datarummet får även bli spelrum. Bra idé tycker jag själv. Så vi behöver ett till TV istället för ett nytt... Det var ju kanske ett minus hehe.

Nu skall jag (igen) slänga mig ner på soffan och kolla lite desperate Housewives, är ledig i två dagar nu och skall försöka få min dygnsrytm att bli okej igen, och alla andra rytmer med. Har varit helt snurrig i huvudet i dagarna två och mått illa och emellanåt inte vetat vad upp eller ner varit. Och nej, jag är inte gravid. Det är konstigt, om man så har huvudvärk, magont eller snurrig i huvudet är det alltid någon som kommer med den fiffiga frågan "e du gravid?" Så svaret är NEJ.

2 kommentarer:

Monica sa...

De va en väldans massa soffgrupper och stolar ni ska ha då ;)))

Mia sa...

FIXAT :)