UT

Hade tänkt skriva samma sak som syster, men ni kan ju läsa som att ja sku ha skrivi de. tack mamma!

Ikväll har jag städat ut massa saker ur duschen som jag anser att vi inte använder, som olika parfymer, smycken och smink. Kände mig jätteduktig över att kasta sakerna men man kan ju inte spara allt vad man har heller. Och knappast kommer jag att få till något loppisbord heller som jag en gång i tiderna planerat, men jag gillar ju inte loppis heller så lika bra att bjuda ut grejerna till folk som jag kan tro behöver dem och annars får de åka till soptippen.  Efterklok som jag är så kom jag ju på att jag borde ha tagit en före och efterbild men too late! Annars har jag inget vettigt att komma med, inga bilder från bygget heller. Hade tänkt fota lite där men golvet är täckt in i paff så det inte skall förstöras när vi bär och flyttar och det ser allmänt ut som ett bombnedslag där! Men förhoppningsvis kan jag visa lite i helgen. Änsålänge är tamburen, köket och wc;t kaklat och imorgon blir det spännande när badrummet skall kaklas, ni vet, det röda!

Inga kommentarer: