INREDNINGS-----STEN

Idag fick vi dåliga nyheter. Blocken med inredningsstenar som vi väntat på sen 20 september (ja, jag vet exakta datumet för vi har ju som sagt väntat), kom till Hartmans idag. Vi hade beställt 8 block men 4 var helt sönder och oanvändbara pga. att de hade fallit i flytten. Så om vi vill ha de samma tar det lika länge till förrän de skulle komma fram. Och det går ju bara inte för sig vi måste ju börja få dit dem nu! Skit också. Men fick på mejlen nån som var motsvarande och som fanns att köpas här i Finland, så de blev dem då. Hoppas att de är lika snygga, för priset är fortfarande det samma.


Där det är vitt väntar det på INREDNINGS-STEN (HAHA!)

Imorgon skall jag och sambon lägga upp en tapet tillsammans, det sägs väl att alla par borde prova det för att se hur man funkar ihop? Ja det är säkert rätt tillfälle att prova det på nu kan jag tro. Hursomhelst så bad han mig idag att: när Amelina sover, kan du fara o mål där de kommer att koma skarv av tapeten me 53cm mellanrum, mörkgrå, så e int lyser igenom? Jag ba, klart! Kan ju int vara så svårt. PEPPARPEPPARPEPPAR. Jag hade svårigheter med att få mätt upp 53cm eftersom taklisten var på plats, sträcken blev inte alls raka för jag hittade inte lasern (och ifall jag skulle ha hittat den skulle jag knappast ha kunnat använda den) så jag målade som jag tyckte. Men jävlar vad fult det blev. Men sm tur var kommer tapeten över så det kommer inte att synas, var inte oroliga!

MADE BY MIA


Inga kommentarer: