VAD SKALL HÄNDA NÄST?

Vi har inte haft riktigt flyt här de senaste veckorna kan man lugnt säga. En sak efter den andra går sönder, det första exemplet är tvättmaskinen som krachade för en tid tillbaka.

I fredags när jag hängde över datorn och skulle lägga på en låt hörde jag ett KRASCH och kände en duns i ryggen. På golvet låg dvd filmer, glasskärvor, kameran mm. Och på väggen hängde hyllan sm hade rasat ner. Som tur föll den inte i huvudet.

Roskisen är på hyllan av den anledningen att Amelina annars släpar ut allt från den. Och till vänster om dendär hyllan befann sig den som kom ner!
 Dagen efter när sambon satte sig ner i soffan hördes samma KRASCH och soffan blev förvandlad till en fåtölj. Han tog detta som ett tecken och for på en liten springrunda ikväll, sa han iaf. Jag vet ju inte om han for ett varv till Korvgörans men knappast, hehe. 



Soffan säljs till högst bjudande. Och tänk på att det finns inte många fåtölj-soffor och om man fortfarande vill använda den som soffa kan man rulla ihop sig i fosterställning i hålet eller lägga ca 4 kuddar där och den är som ny.. nästan.

Jag väntar med spänning på att hyllan som micron står på skall falla ner, helst nångång mitt i natten så man får bli lite skrämd. Den hyllan är också på bristningsgränsen!

Inga kommentarer: