SOVRUM + BADRUM

Såhär blev slutresultatet av när jag och sambon testade att tapetsera tillsammans, upäbra tycker ja att resultatet blev och det gick bra för oss att tapetsera tillsammans också, inga sura miner inte.



OCH TADAA! Badrumsväggarna är kaklade, tyvärr är denhär röda jag fått med kameran inte exakt lika som det ser ut i verkligheten, men någotsånär ditåt är bild 2. Bild 1 och 3 ljuger men ville lägga med dem för att helheten skulle synas bättre. Och jag är nöjd även med det! Det ser ju ut som att det bara är en bit som är röd, men om ni kollar noggrannare ser ni ju att duschväggen är framför. Oj vad spänd jag är över att få se hur det blir när vi får dit skåpen.




Nu har jag också bokat bord på loppis, OHO! Var dit och kollade typ igår och beställde bord så nu känner jag mig nöjd över att inte behöva slänga saker som andra kanske behöver. Som att jag egentligen brydde mig i att okända använder mina grejer men det känns iaf. bättre än att slänga dem. Mycket kläder kommer jag att lägga, typ 8 par byxor. mitt hjärta gråter, men absolut ingen vits att ha kläder som är för stora eller annars fula.

Snart får vi besök av K&J som har med sig tacopaj. Själv står jag för salladen och makuunigodis. Oj ja, salladen, dags att lägga på ett kol och börja laga den. OCH FILM.

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Ni har sama tapet i sovrumme som vi har :) Fast vi har den andra vägen.. me ränderna uppifrån å ner. :)

Helena sa...

Både kaklet och tapeten blev jätte fint! Hoppas ni hade en trevlig lördagskväll! kram Helena

Mia sa...

Tacktack! :)