GRÅTT

Idag har vi hittat en röd färg till badrummet, inte exakt samma röd som inredningen men närmre kommer vi inte. Har försökt söka överallt men det är svårt att hitta exakt samma färg. Men de kommer ju inte på så sätt att sitta fast i varandra så det går nog helt bra ändå, och visst är det sällan man får exakt samma av allt när vi snackar färger. Så hittade jag även röd mosaik som passar, wihuu lyckodag!?



Super svårt att få golvet fotat så färgerna inte ljuger, den första bilden ser ju nämligen BLÅ ut. men det är GRÅ men ungefär såhär ser det ut. Först hade vi ju valt ett jättemörkt golv, men dethär hade bättre kvalité och var mer hållbart så det blev dethär då.

Idag kom fototapeten vi sist och slutligen beställde. Men den kom inte ensam, det var en leverans gubbe som kom med den. Själv tassade jag på här inne iklädd ENDAST morgonrock. Vägrade öppna dörren och kröp under alla fönster så han inte skulle se att jag var hemma. haha, jag skrattade för mig själv och hoppades för allt i världen att han inte såg mig.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för golv ni har? Varifrån? Pris? Ser jättefint ut!

Mia sa...

Hej! Kan tyvärr inte säga mer än att det är från Hartmans i Jakobstad, vet inte pris eller nånting annat heller... Men gå dit och kolla ifall du är intresserad!