NAMNAM

Jag har haft mycket i gärningen på sista tiden. Jag har jobbat 3 dagar i sträck, vilket är mycket för mig hehe. Så har jag bakat maräng-dajm tårta med Made. Den blev supergod och supersöt, trodde det skulle vara jättesvårt med marängen men det lyckades faktiskt på första gången! hrmhrm. Igår hade jag tjejerna över hit på fest och sambon åkte till sin kompis i stan och Amelina var med sin farmor och farfar. Anledningen till festen var att jag fyller år imorgon och ville bjuda hit vännerna på lite smått och gott. Så hade jag ju börjat med inbjudningen för typ 2 månader sedan så alla skulle ha passligt! Oj vad vi skrattade och hade kul. Jag har flera hundra bilder på båda kamerorna men jag orkar absolut inte gå igenom dem ikväll, ärligt talat orkar jag knappt med nånting.

Inga kommentarer: