BOSCH

I eftermiddags var vi och hälsade på kusin, det såg ut såhär. Så har jag äntligen fått mina prylar från Zelected by House partyt, de kommer troligen upp här på bloggen nån dag.

Så har vi fått offert på alla köksmaskiner och hjälpköksmaskiner. Alltså diskmaskin, tvätmmaskin, torktumlare, ugn, kokhäll, fläkt, kyl, frys och mikro. Vi valde märket BOSCH, eller det var sambon som valde. Tur för mig så fattar jag mig inte på sådant men sambon hade en fin teori som fick mig att fatta varför vi valde dem. Väljer att inte skriva teorin här eftersom jag anser den vara .. opassande? Vi kommer inte att ta med vår nuvarande mikro eller tvättmaskin eftersom mikron är svart (och jag skall ju såklart ha i rostfritt, om det nu heter så) och tvättmaskinen är inte gammal den heller.. Så, behöver nån nåt av det så säg till, de fungerar primaaaaa!

Så har vi mätt upp hela köket, hjälpköket och badrummet en sista gång för att vara säker på att allt stämmer när de kommer med grejerna. Och det gjorde det. Ibland önskar jag bara att de två avlånga fönstren vore större. Men det är too little too late att fundera på det nu. Så jag får väl säga att det inte gör nåt.

Inga kommentarer: