HEJHEJ

Här är det fullt upp som vanligt kan jag meddela. jag har till och med somnat 20.00 nån kväll pga. att jag varit helt dö-slut i hela kroppen. Gårkvällen tillbringades med Pamela vid Sesam och Netti (nästa helg skall jag inte ut och äta, det kan bli dyrt i längden), men ack så trevligt vi hade. och ikväll kommer Madeleine och Mathias hit. 

Och jag som inte skall ha nånting i prydnadsväg som samlar damm köpte idag från kodin terra (har aldrig vetat att det finns en sådan butik i Kokkola) två stora burkar med DOG FOOD och CAT FOOD, en 80cm hög glas"burk" och plastblommor att lägga i och en tavla med ett ordspråk på. Kan visa bilder senare. Så det får vara allt i prydnadsväg då som vi behöver. Oj, vi köpte bestämt en grill också... Så nu behöver ingen vara rädd att vi bjuder på fest med en BOLLGRILL mera haha.

2 kommentarer:

Helena sa...

Ja, självklart ska du lägga ut bilder på det du har köpt! Blir ju nyfiken! Ha en härlig lördagskväll! kram Helena

Mia sa...

Japp, de e gjort :) tack, hoppas du hade en trevlig helg också! kram!