MYSIGT

Startade eftermiddagen men en promenad på skogsstigar med Tim, Timmens kompis och min kompis. Fastän det regnade och var grått mös jag lite för mig själv över hur skönt det var att strunta i att man blev våt och såg ut som en dränkt katt. Sedan åkte vi iväg till bygget där halva huset såg näst intill färdigt ut. Jag förundrade mig över hur stort och städat allt såg ut där. Samtidigt påminde sambon mig om att min mor faktiskt varit dit och städat ikväll, det brukar vara hennes fredagsnöje. TUR att det finns de som hjälper mig att städa, eftersom jag själv aldrig gjort det. Inte pga. lathet utan tidsbrist, vi kan skylla på det. TACK!

Fönsterkarmarna på plats!

Tak och taklister

...i sovrum

Bastutaket och spotar, ej målat ennu

Välkommen in, som sagt sa jag ju att HALVA ser väldigt klart ut. (Skulle jag skriva smilisar i mina inlägg skulle jag möjligtvis lägga en som skrattar här. )
Man blir väl inte LITE överlycklig när man har lagt shoppingförbud åt sig och plötsligt får en påse med hårprodukter och ansiktsprodukter man beställt tidigare men glömt bort?! Kände mig som en ny människa efter en varm dusch och efter att ha lyxat till mitt hår med produkterna för att senare äta oxfilé med potatisgratäng som sambon gjort. MYSIGT! Nu ryms även efterätten i magen och ett par avsnitt desperate housewives på usb-stickan. Ha en trevlig kväll, det skall jag ha, och en lugn sådan för jag tänker banne mig stiga upp när klockan ringer imorgon. Har av någon konstig anledning lyckats försova mig 2 gånger denna vecka. Men av nån lika konstig anledning ändå infunnit mig i jobb 3 minuter innan jag börjar.

Inga kommentarer: