BASTU PLUS PARTY

Målade bastupanelen vid bygget idag. Den såg till en början himla blå ut men sedan blev den mer mot svart men den skall målas en gång till ennu för en mörkare nyans och för att få målat över de små platserna jag möjligen missat. Det var kul men efter att sambon kommit och kollat och stod länge och påpekade var jag missat och måste måla igen var det inte lika kul utan jag skulle mer än gärna hällt hela målburken över honom. Nånej, skämt åsido, det var kul att iaf. få göra nånting till huset. 


Lite svårt att få fångat det på bild men i verkligheten så ser man hur panelen blänker, kanske jag får bättre fotat med systemkameran
Sen ikväll var jag på inredningsparty till Ninas. Jag har en stor klump i halsen och shoppingförbud nästa månad. Inte för annat än för att jag verkligen inte behöver/måste ha allt jag handlar. Imorse beställde jag en till outfit från Nelly, nu dethär som jag shoppade på partyt och på onsdag skall jag på magnet-smycke-party så troligen blir det shopping då också. Men, för att visa till mig själv och alla andra skall jag inte handla varken kläder/smycken/ nästa månad. Kläder till Amelina räknas inte med till förbudet. Det jag kommer att lägga pengar på blir alltså bensin och mat, och ursäkta men hur kul låter det?

Från partyt ZBH köpte jag iaf. två kuddfodral, (ett som det stod less is more på och ett annat som det stod keep it simple), ringar med ordspråk att ha runt servetter, och träbokstäver som bildade HOME. Sen skall jag även i ett senare skede köpa samma kökshandduk som ena kudden men den gick inte att beställa enu men när den går att beställa skulle hon meddela mig! WIHUU

Inga kommentarer: