FÖRLÅT

Jag har inte bloggat på en evighet men har ju varit till Ikea.. och jobbat, idag var jag också med Madeleine. Tyckte det var så länge sedan jag träffat henne trots att vi varit tillsammans hela helgen hehe. Men fy vad skönt alltså att ha fullt schema, det gillar jag! Tänkte slänga in lite bilder snabbt på vad vi fyndade men imorgon kommer det lite bilder från slottet, bl.a. spisen är monterad nu så. Så måste jag ju berätta lite om Amelina också som inte varit sig själv efter att ha spenderat en helg vi Ikea, huhhu säger jag bara och lägger en låt på det. (Okej, bara refrängen då.)


Detta hittade vi, alltså spegelskåpet, hyllan bredvid, spegeln och tvättfatet+skåp. Förmånligt och hoppeligen håller det en tid iaf. Det skall ju bara vara i wc:t, till badrummet kan man ju kanske satsa lite mer. Så köpte vid handdukar i alla storlekar som skall matcha inredningen i badrummet (ja, vi tänker fortfarande ha röd fondvägg och skåp, vågat? ja) Och sängöverkast plus kuddar och en fruktskål. mer än så blev det inte. Nu skall jag krama den sovande sambon som jag hinner umgås med först på fredagkväll pga. olika skiften. Men det är väl bra det också, att ha olika skiften alltså. Så kanske man har roligare sedan?

2 kommentarer:

Monica sa...

Så resonerade Alfons Åbergs pappa, han me pipan och ölet på TV-bordet, eller var det hans farmor........

Mia sa...

ja tror de va hans farmor som sa de, alfonsasas alltså