13

Nu har mellandörrarna anlänt, men ytterdörrarna lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag minns inte om jag visat hur mellandörrarna ser ut!? så jag gör det nu, bättre en gång för mycket än en gång för lite.

bara att vit såklart

Idag fyller Amelina 13 månader, känns som att jag inte skrivit nånting om henne på länge, men jag är på ngt vis bara inne på husbygget nu. Hon är jätteduktig och har börjat vela äta själv, klottigt. Det slutade först med att jag, hon och köket är full med fisk och potatismos. Men hon har redan lärt sig ganska bra och får det mesta i munnen och skeden är till och med rätt väg! Hon vet också var mycket saker är, hämtar dem om man ber henne. Kramdjur, skorna, böcker, för saker till sopkorgen osv.  Hon somnar runt 7-8 tiden om kvällarna och vaknar 12 timmar senare. Skulle ju passa perfekt om jag inte själv var en nattsuddare och kollar Desperate Housewives till sena natten.



Inga kommentarer: