RÖTT

Har tagit hem ett rött kakel på prov från Hartmans. Jag har ingen aning om om det är rätt röd eller inte eftersom jag inte sett inredningen In real life så att säga. Vi skall ju ha en röd fondvägg och resten av väggarna vita, sen skall vi ha nån form av röd mosaik i duschyllan som är inbyggd i duschväggen. röda skåp och sånt har vi planerat, om vi hittar rätta färger så att säga, annars blir det väl vitt.

väggen ni ser längst till vänster blir röd och resten vita

en väldigt dålig bild på duschhyllan

rött!?
Måste kolla in flera kakel för att se om det finns det jag vill ha, men som jag redan vet så finns inte allt jag vill ha. Inte så jag hittar det iaf. Fogarna har jag ingen aning om vad som kommer att bli ennu, vad skall man laga med vita kakel som är lättskött men inte blir rutigt? Jag är nämligen lite allergisk mot t.ex. vita kakel och mörka fogar hehe. Detta var mycket svårare än jag trodde dethär med att inreda ett hus.

Om det finns någon annan än jag (som inte betalar för spotify alltså) och är less på att inte kunna höra på alla låtar hur mycket man vill så kan jag tipsa om en liknande grej: GROOVESHARK har inte testat den så länge själv eftersom en kompis tipsade mig om den .. igår?

2 kommentarer:

Helena sa...

Det blir snyggt med rött och vitt i badrummet tror jag. Nackdelen med ljusa fogar (särskilt i samband med duschen) är att det krävs en hel del jobb att hålla dem vita och fräscha. Jag kommer fortsättningsvis välja så mörka fogar som möjligt :)

Mia sa...

Jo bara vi hitta rätt rött blir det nog bra :) Jonej, vita fogar vill jag inte heller ha, nånting mot grått troligen :)