BLACK&WHITE

Godkväll. Jobbet idag gick över förväntningarna fastän jag kände mig halv död efter gårkvällen. Började med att äta vid Sesam, åt Black&White, alltså oxfile med potatisgratäng och rödvins/bearnaisås och drack gott vin till. 103euro för det kalaset men GOTT var det! Efteråt bar det iväg till Netti och även melody, evigheter sedan jag varit där senast och troligen/hoppeligen evigheter till nästa. Kvällen avrundades i god tid och tur var väl det när jag som sagt skulle jobba idag. Nu är jag ledig i dagarna 4 och på schemat står inredningsparty och smyckeparty och imorgon skall jag till bygget och måla bastupanelen, äntligen nånting som jag kan göra! Vi skall börja spackla och sånt nu också, med tur är vi in till Julen men inte alls bestämt ennu. Nu skall jag söndagsmysa och krypa ner i soffan och se på desperate housewives!

Inga kommentarer: