Äntligen ...

hemma efter en arbetsdag på endast 3 h längre än planerat. Jag har svettast så jag fick ta av mig mina ringar och mina fötter domnar. Imorgon samma sak igen, men tippar på 2 h övertid. Denna vecka har jag jobbat, vilat, lekt med Timmen och träffat mina nära och kära. Har knappt hunnit se Dea denhär veckan heller då vi har olika skiften, men antar att det blir roligare då till helgen då vi har tid. Blir att måla och lägga saker på plats vid vårt nya hus i helgen då. Har fotat så jag borde få upp några foton för den som är intresserad. I helgen blir det även att fira Madeleines födelsedag :)

Igår var jag till rådgivningen. Blodtrycket var bra och hb hade sjunkt en aning så tanten påminde mig om att ta mina vitaminer varje dag. Vilket, tro det eller ej, kan vara svårt att komma ihåg. Bebins hjärtljud var denna vecka upp i 160 slag/min. Magmåttet var under kurvan (i början var den över) och hon förvånade sig över hur litet den hade växt på 4 veckor, 1,5cm, men sa att när jag skall till Hellman om 2 veckor får han säga vad han tycker! Inget annat nytt.

Inga kommentarer: