Monster Maya

Nu är det officiellt, jag är moster och känner mig strax 5 år äldre! Dagen har varit spännande och jag fick knappt ätit morgonmål eftersom jag var så närvös över min syster. Men bra gick det och hon var jätteduktig, alla mår bra :) Det gäller för mej att ge ett bra moster-intryck och shoppa lite kläder åt lillan så att hon inte tycker jag är elak.

Nu känns det som att jag har en eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevighet kvar att vänta eftersom jag räknar med att jag kommer att gå över, så ca 7 veckor kvar för mej. ojoj, känns väldigt länge. Men tycker ändå att hon får komma då hon vill, men gärna inte allt för tidigt och inte allt för sent :) Jag måste ju vara moster en stund före jag blir mamma! Så måste jag ju öva mej på beibi saker i förskott oxo...


vems är månne dessa kläder? :)

Inga kommentarer: