21 days left ...

21 dagar kvar till beräknat. Känns på ett sätt som en evighet tills dess, men ändå så nära. Om man tänker att snart börjar första siffran på 1! Men jag räknar med att jag får gå över 2 veckor och verkligen få tråkigt. Men efter något tråkigt kommer alltid något bra. Sen funderade jag idag oxo om vattnet den dagen kommer att gå för mej eller om jag själv måste veta när jag skall fara in. Hoppas att vattnet går iaf. så jag inte måste fundera vad jag ska göra. Hoppas att det inte går då jag står i matkön vid Citymarket eller på ngt dylikt ställe. Vad säger man då? "Ojsan!?" känner redan nu hur pinsamt det skulle vara. Hoppas att jag har med mitt moderskapskort vid det tillfället. Glömsk som jag är kommer jag aldrig ihåg det när vi är någonstans, moderskapskortet ligger fint och prydligt placerat i Fiaten (jag vet, dumt att ha det på ett sånt ställe). När det verkligen är dags, hur stor är chansen att jag råkar ha just min bil? Tja, ganska 50/50. Men from. imorgon skall jag ha med det vart jag än går. Deal.

Inga kommentarer: