tips?

Tänk hur mkt man kan lura sin hjärna egentligen. Idag hade jag tappat bort mina byxor vid villan, så jag blev tvungen att gå i sim-boxers till Lanthandeln för att köpa en korsordstidning. Dea ropade förskräckt när jag steg ur bilen: "har du bara underbyxona på de!?" Jag svara helt coolt "nää, he e nog shorts .." Så på de sättet slapp ja att skämmas och undvek pinsamma situationer genom att lura mej själv att jag hade shorts. LÄTT! (de fanns ingen korsordstidning som va tillräckligt lätt)

Sista veckan i jobb då. Känns både bra ch dåligt. Bra med jobb är att jag kommer igång på dagarna och får igång kroppen. På helgerna har jag nämligen jättesjuka, styva och svällda fötter eftersom jag på samma sätt inte kommer igång lika snabbt på helgerna. Mina händer är fortfarande styva och sjuka på mornarna men det går om då jag jumppat lite. Mitt ansikte är oxo svällt känner jag eftersom mina piercingar börjar kännas för trånga. Jag antar att dethär inte går om förrän efter förlossningen. Men jag dricker vatten, äter blodgrape, citron och apelsiner, sover med fötterna och benen upp i typ 90graders vinkel och använder stödstrumpor. Några fler goda råd? Men skall bli skönt att sova längre n till 0500 på mornarna och bli en hemmafru på heltid.

Jeppisdagarna nudå, blir väl en del kaffande med alla nära och kära antar jag. Me like. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kan ring ti Råddan imåro o si om di har na bra tips tär om föötre din o handona. Ja he e no tur att du sj kan lur de så lätt. Undrar va ty sko säg om ja sko koma ti me bara kaliise på me??? =)

//Dea