SUMMER




Vårt internet var av ngn anledning ur funktion. Vi försökte och försökte fixa det men vi visste inte vad problemet var tills vi såg internetsladden. AVBITEN. Men nu är den ihop tejpad och fixad så nu kan jag datanörda så fort solen är bort en stund :)

Det har minst sagt varit varmt denhär veckan. Men jag klagar inte, jag tycker det är skönt med sommar och sol och hettan skadar int. Man kan ju ligg vi vattnet eller I vattnet om man får för varmt. Alla tjatar bara om att "ja du om ngn måst nog ha varmt nu, o säkert jobbigt oxo ..." osv. Men det har jag inte, jag har exakt lika varmt som alla andra och trivs/lider lika mycket som andra. sådeså
Var till Hellman igår, fick en ny tid om 2 veckor. Allt var bra med bebisen och den hade det bra inuti magen. Men han ville ta en till kontroll eftersom "allt är bra utom kurvan" och han vill kontrollera så att beibin växer fast min mage int gör. Han vet ju hur stor beibin är Nu och vad den var för 5-6 veckor sedan men han vet ju inte NÄR den har växt. Så kort sagt vill han bara ha en extra koll för att vara säker på att allt är ok. Det är svårt att förklara såhär, men inget att oroa mej för sa han. :) Förresten är det inte utsidan som räknas utan insidan :)

Nu blir det att hoppa i duschen efter en svettig arbetsdag (läs: arbetsmorgon), sedan, om det fortfarande är mulet, fara till stan och handla lite. godbaj


Inga kommentarer: