2 days left

Imorse då jag vaknade var jag så trött att jag sov en timme till och for en timme senare än vanligt till jobbet. Det fick jag oxo göra eftersom jag bara var en timme längre än annars så var det fixat. Nu är jag hemma och både Dea och hunden sover så jag har hela huset för mig själv att stöka omkring i. Har gjort om Deas dator till en flick dator med rosa teman och rosa bakgrund. :) Gissar att han är nöjd. Dea hade en gång bytt muspekare till en turkos dinosaurie utan att jag visste om det. Jag trodde jag blivit dum i huvudet som såg en turkos dinosaurie IBLAND. Sen då Dea kom hem o ja sku vis den såg han den såklart int, ja fick panik.

Har idag kommit fram till att det faktiskt ska bli riktigt skönt att fara på mammaledigt. Fast jag ändå tror att jag kommer att få långtråkigt i början. Skulle knappast orka vara 100% i jobbet, nu far jag till 6 varje morgon (utom då imorse) och slipper hem då jag är färdig, men jobbar ändå mer än 50% och mindre än 75 i slutändan. Börjar bli en aning jobbigt att springa runt med wc-upphöjare, wc stolar och rullatorer mm. :b Men som tur är det ju som sagt bara 2 dagar kvar. Nu skall jag väcka dea och montera ihop en klädställning!

Inga kommentarer: