Bröllop och Bebisar

Gårdagens bröllop var fint och romantiskt. Vigseln vid fäboda var svettig och jag fick gåshud flera gånger men kunde hålla mej från att börja gråta, just och just! Jag dansade t.o.m en stund till Dennis och Rolli men kunde inte riva i som jag annars säkert skulle ha gjort! Kom hem lite före 2 och hade som vanligt då jag inte somnat före 11 krapula feelis idag. har haft 2 en och en halv timmes tupplurar och varit allmänt trött, men det var det värt! :)

Har varit till kokkola idag och hälsat på Vilda. OJ så liten hon var. Vi kom strax överrens (hon sov hela tiden vi var där) och jag höll i henne och flyttade henne till och från skötbordet, så lite övning fick jag. Var ju lite annat än att hålla i beibi kläder och flytta dem av och an :D Spydde gjorde hon oxo, men fick inte tillfälle att byta någon blöja, men dom slipper troligen hem imorgon så jag gissar att jag hinner öva på det ännu. Fick titta och känna på Sofis mage, den såg ut som i början av graviditeten, mera tänker jag inte säga om den, det får hon själv berätta. Men den var inte alls hängig som jag har föreställt mig iaf.

to be continued

Inga kommentarer: