dom finns inte längre bland oss ...

... jag pratar om mina vrister/akillessenor. Jag är nu i denna sommarvärme mitt upp i känslan av att vara gravid och inte ha allt på topp ... mina vrister ser ut som bowlingklot och jag känner att jag har allt för spända benvärmare på mig som gör att jag inte kan stå på tårna och då jag inte går är mina fötter ömma så det räcker och blir över. Jag hatar dessa svullnader, som tur var är mina händer inte lika svullna (ännu) men jag kan inte ha på mig mina ringar. Nåja, man måste väl känna av denhär graviditeten nångång och jag tycker den har gått ganska obemärkt såhär långt. bortsett från stor mage, humörsvängningar och utebliven mens förståss :D Ringde till sofi som, som räddaren i nöden hade ett par stödstrumpor att låna ut till mej som förhoppningsvis gör att morgondagen inte är lika svälld. Nu blir det att krypa ner i sängen med en vattenflaska och dricka vatten och be för att svullnaden skall gå ner. GODNATT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Miaar! Det går! Minns nog svullnaderna men de går pang puff tillbaka. Ta det lugnt och sköt om dej inför det som kommer. Jättespännande! Det kommer att gå finfint.
Hälsn. Elins mamm.

Unknown sa...

Ja rädda de :)