18...

dagar kvar till beräknat... Hellman lärde mej idag att 6 % får på beräknad dag, ca 66% får 1 vecka före / 1 vecka efter beräknat. Så ganska liten chans att man får på beräknat alltså. gäller att hålla sig berädd. Vi har idag tippat på när jag kommer att få, vinsten är 20 e :b. de deltagarna som hittills är med är mamma, pappa, jag och dea. Vi har alla ett datum som vi tror på, men man får inte ha samma datum som ngn annan, spännande att se om ngn prickar rätt. jag meddelar sedan om någon vunnit, men flera tävlande kan ju komma ännu, finns många otippade datum ;) skulle vara spännande med varje dag tippad, är det ju inte bara jag som måste vara nervös, hehe. Allt var annars bra vid hellman, beibin går upp i vikt och ryms bra i magen fastän den fortfarande inte är såå stor. Men allt är som det skall vara så det var skönt att höra. Men tänk vad han måste ha fullt med patienter då jag hade tid på en fredagskväll 20.30! Så denna fredag blev inte så livlig, promenerade från villan och nuj blir det väl tv tittande.

Idag har jag faktist gjort mammasysslor. jag har rensat en blomrabatt och dragit bort gräs från en. så jag har med andra ord några vuxenpoäng nu ... mina fingrar var svarta och gröna efteråt och jag var svettig. Men resultat såg man!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja gissar 15.8! En månad efter Vilda! Chrille gissar på 19.8.